Muutto Tikkakoskelle lähestyy pikkuhiljaa, silti aivan liian nopeasti. Toisaalta olen maailman onnellisin päästessäni täältä maanpäällisestä helvetistä, Äänekoskelta pois, mutta taas toisaalta tänne jää osa ihanimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa.
Muutto on uus alku meijän elämälle ja ajatuksille, suljen kaikki huonot asiat ja menneisyyden mielestäni ja alan rakentaa uutta, ihanaa alkua. Tää on vähän niinkun mun uudenvuoden lupaus tai uudenvuoden uusi alku - juttu, mutta vähän ennen uuttavuotta.
Ens vuodesta alkaen mä en kuuntele enään paskapuhetta keneltäkään ja jos joku välttämättä haluaa taas alkaa pilata mun onnea, saa yrittää ihan kaikessa rauhassa.

Joulua odotellessa! Ensimmäinen joulu Kasperille <3 Kaikki on sille niin uutta ja ihmeellistä!
ja ompa herra oppinut uusi taitojakin, kuten tarttumisen esineisiin (ja niiden tunkeminen suuhun samoilla vauhdeilla.) Kiljumisen ja mörisemisen ! murrrrrr kuuluu aina sitteristä =) 
Ensi kuussa juhlitaan K:n nimipäiviä ja pääsen toteuttamaan mun leivontataitoja (mitä ei ole) leipomalla ihan ihka ensimmäisen OMAN kakun rakkaalle. Jei ! nimpparit vietetäänkin jo uudessa, isommassa kodissa, jonne Kasper saa ihan oman huoneen, jossa voi leikkiä sitten kunhan kasvaa, mutta vielä piiiiitkään Kasper nukkuu mun vieressä.